Tuesday, January 8, 2013

News on your website

 Arora Designs
A samping untuk berkongsi kandungan Andean dengan Google News penerbit mengalu-alukan kami untuk menggunakan kandungan kami di muka Surat mereka. Pada mass ini menganggap kami menawarkan second pilihan untuk Google News that lame web Andean:

Pautan Google News lame utama atau keputusan carian Google News

Jika Andean memilih untuk, Sila gunakan Salah Satu logo Google yang terdapat pada tetingkap Barú Google Doodles.

Google News RSS

Untuk mengintegrasikan suapan kami that lame web Andean, ikuti langkah berikut:

      Sifat suapan Google News.
      Sifat setiap mesej kepada pembekal, menggunakan nama pembekal, kerana a muncul dalam suapan RSS Berita Google.
      Termasuk pautan kepada kelompok Google News artikel untuk setiap berita tentang link for a Google News RSS feed yang disediakan.
      Kenal feed Terma carian yang digunakan untuk menjana suapan.

Untuk maklumat lanjut mengenai suapan RSS, Sila lawati artikel Pusat Bantuan kami mengenai penggunaan Google News RSS.

Sulla ambil perhatian bahawa Andean hanya boleh memaparkan kandungan Google News untuk kegunaan peribadi Andean (iaitu, penggunaan bukan komersial) dan Andean mungkin tidak menyalin, mengeluarkan semula, mengubah, mengubahsuai, mencipta karya terbitan, atau memaparkan secara awam, masing-masing kandungan. Sebagai contoh, Andean tidak boleh menjual kepada kandungan Berita Google sekitar produk atau perkhidmatan untuk memacu traffic meningkat that lame web Andean untuk sebab-sebab komersial, seperti jualan pengiklanan, mengambil keputusan dari Google News danger memformat dan memaparkan mereka, atau menggunakan sebarang robot, lelabah , memantau peranti Lain, atau proses manual untuk salinan atau kandungan dari Google News.

No comments:

Post a Comment