Wednesday, January 2, 2013

web site About Course


Perkhidmatan Design Systems adalah kaedah yang berkesan untuk menyokong syarikat membezakan dan pembangunan. Pengiktirafan perkhidmatan sebagai sesuatu yang boleh terjejas oleh projek, dalam dekad yang lalu dengan Mary Jo inovatif kertas putih Bitner: matang "blueprinting Perkhidmatan: Satu teknik praktikal untuk Inovasi" sebagai penghubung antara kerja awal saintifik dan amalan semasa. Dalam kursus ini, peserta belajar bagaimana untuk menggunakan pelan perkhidmatan untuk seni bina keseluruhan untuk perniagaan anda, produk anda atau perkhidmatan reka bentuk. Apabila proses pembelajaran, pelajar akan memegang alat untuk lelaran analisis dan reka bentuk bekalan dan keupayaan untuk menjadi relevan, berharga dan berdaya saing.

Terdapat tiga bahagian dalam pelajaran ini:

Sistem Foundation. Anda akan melihat sejarah ringkas pemikiran sistem dan reka bentuk sistem. Berdasarkan ukuran, pelajar akan berfikir untuk menulis kertas kedudukan berbanding dengan sistem konvensional kini dalam aplikasi perancangan guna.

Perkhidmatan Foundation. Kami akan memperkenalkan bidang perkhidmatan reka bentuk dan meneroka peranannya sebagai satu disiplin baru muncul reka bentuk. Berdasarkan ukuran, pelajar menulis kertas kedudukan menerangkan reka bentuk, kaedah, proses, dan nilai yang ketara reka bentuk perkhidmatan dan bagaimana ia berbeza daripada bentuk-bentuk lain reka bentuk.

Perkhidmatan pelaksanaan projek. Kami akan memohon teori dan perkhidmatan reka bentuk sistem untuk pembangunan perkhidmatan seragam. Berasaskan. Ukuran dan aplikasi perkhidmatan teori reka bentuk untuk mewujudkan pelajar dan menggambarkan rancangan perkhidmatan bagi projek-projek mereka dalam bidang pendidikan

No comments:

Post a Comment